De contentguidelines helpen je
Je herkent vast deze vragen wel. Hoe groot moeten de afbeeldingen en de plattegronden ook alweer zijn? Hoe lang mag een filmpje duren? Hoe stuur ik een fotograaf aan? Wat is de beste beeldverhouding en vlakverdeling voor fotografie of hoe zorg je ervoor dat een projectnaam niet te lang is of heb je handvatten nodig om een tekst te schrijven? Zie jij door de bomen het bos niet meer? De contentguidelines helpen je!
Eisen en richtlijnen voor het verkoopplatform
Deze eisen en richtlijnen zijn leidend voor het creëren of produceren van content voor het Verkoopplatform van BPD. Ze houden rekening met de technische- en functionele eisen zoals formaat, verhouding en vlakverdeling van foto en video. Maar ook met communicatie- en marketing-aspecten zoals uitstraling en tone of voice van BPD. Dat zijn niet alleen afspraken.
- De technisch/functionele eisen zijn getoetst in projecten en afgestemd met de leveranciers die bekend zijn bij ebusiness.
- De Communicatie/marketing-aspecten zijn afgestemd met corporate communicatie en getoetst aan het de Contentstrategie Verkoopplatform uit 2015.